söndag 5 augusti 2012

Ingen sömnad alls bara katter



Allt jag skulle gjort, allt jag lovat både klänningar och kattkläder har fått stå tillbaka. Då jag även har ett stort intresse för katter och har katteri med sphynxuppfödning har det fått komma i första hand nu. Att ha katteri och planera tar tid, tro mig men det är mycket roligt!!Greta vår första sphynx har fått ändrade avelsplaner!  Vi vart tvungna att hitta ett par domare i helgen för ett avelsgodkännande då hon förhoppningsvis kommer paras lite tidigare än planerat. Vi har flängt runt lite men vilken fin kritik hon fått! Domare sa att det var längesedan hon såg en sphynx med så vackert ansikte och profil.
Vår lilla tuffsibäbis har blivit fina damen och vi är sååå stolta!! Jag kommer INTE sluta sy men just nu är det katterna som kommer i första hand. Kattkläder kommer det komma alla som jag lovat men jag vågar inte säga när..

2 kommentarer:

  1. Grattis till omdömet! Finns det något som gör en så stolt som när domaren gillar ens katt?
    Lycka till med planeran!
    Kattbebbar är ju alldeles ljuvliga och det var så länge sedan vi hade kull.
    //Henrietta

    SvaraRadera
  2. Mysigt att få ägna sig åt sitt intresse. Jag skulle också vilja ha ett katteri.

    SvaraRadera